OH SO CHIC

3 zile de târg ce au trecut atât de repede cu toate a le lor, cu bune și cu mai puțin bune, dar care au adus în mine din nou bucuria ce o simt la târguri.

M-am bucurat din nou de oameni, de cei cunoscuți și de cei pe care i-am cunoscut aici.

M-am bucurat că am avut ocazia să vizitez hotel Continental, ceea ce până atunci nu s-a întâmplat.

M-am bucurat să primesc aprecieri pentru lucrurile care le creez, la fel cum m-am bucurat să strâng păreri și sfaturi pentru a îmbunătății și a progresa în ceea ce fac.

Toate aceste lucruri mă fac să aștept cu nerabdare următorul târg.

Hotel Continental

Gabriela Popescu & Happy Decor Boutique

Bijuterii Ami atelier & Sigina admirându-le

Perinițe OWLipop

Lavanda Flores

Simpatica Andreea Cuciureanu și bijuterii Ella design

Un decor care mie mi-a plăcut tare mult

Accesorii Alexis & Andreea Carabeti

Eu, Marta, Noemi și manechinul nostru drag

Standul meu

Ioana Crișan în plină acțiune

 Andrada și prietena ei cu jucăria aceia de cățel

2 rochii minunate din colecția semnată Urma

