Cedratine Vintage House

Joi a avut  loc deschiderea  Cedratine Vintage House, un magazin cochet situat pe 1 decembrie 1918 nr. 4,  eveniment la care am luat și eu parte.

Magazinul  conturează perfect conceptul Dianei Secară de a oferi clujenilor și nu numai, un loc unde pot găsi piese vestimentare și accesorii  noi, vintage cât și create de designeri clujeni.

Sunt bucuroasă  să spun că și eu mă aflu printre cei a căror produse le puteți găsi în Cedratine Vintage House.

Dorința Dianei este aceea de a atrage în magazinul ei oameni care caută frumosul și apreciază arta.

Acest debut trebuia marcat  într-un fel frumos, așa că Diana  ne-a invitat pentru a celebra împreună cu ea, oferindu-ne  un moment minunat.

Oamenii frumoși, buna dispoziție, degustările delicioase și numărul de iluzionism realizat de Cristian Gog … Da! Cam atât a trebuit în opinia mea ca acest moment să fie unul minunat .

Recomand cu drag Cedratine Vintage House, un magazin cu o priveliște liniștitoare, o ambianță caldă și primitoare și cu multe lucruri frumoase.

Sper că v-am stârnit curiozitatea încât să vreți să vizitați magazinul cochet de pe malul Someșului.

Poze făcute de către Daria(Kittenhood).

