Decoraţiuni pentru Crăciun

Cu gândul încă la zilele de târg, la clipele de agitaţie, la prăjiturile delicioase a colegei mele de târguri Reka, dar mai ales cu gândul la clipele de bucurie când vedeam persoane dragi mie, care au venit să  mă viziteze, scriu  aceste rânduri cu un gram de melancolie.

Aş vrea să fie cât mai des târguri, şi în special la Turnul Croitorilor, care după parerea mea este cea mai frumoasă locaţie dintre toate unde am fost până acum.  Aşa că mulţumesc Florei pentru că organizează acest târg într-un loc aşa de minunat.

Acestea fiind spuse, vreau să vă arăt ultimile mele creaţii, care speram să placă oamenilor, şi aşa a şi fost, ceea ce mă bucură foarte tare.

Decoraţiunile pe care le-am creat anul acesta, sunt realizate din lut, felii de portocală, batoane de scorţişoară, nuci, conuri, material textil şi mult sclipici.

