Căutând inspiraţie

Frunzărind paginile blogurilor, căutând inspiraţie pentru a crea, am văzut câteva ilustraţii şi fotografii care mi-au plăcut tare mult şi care aş vrea să le împărtăşesc cu voi.

Încă un lucru care vreau să îl împărtăşesc cu cei care din întâmplare sau intenţionat  îmi vizitează blogul, de astăzi puteţi vedea creaţiile mele şi pe Facebook.

Mă tot  întreb de ce nu s-a întâmplat acest lucru mai devreme, şi fără niciun răspuns îmi văd mai departe de treburi.

Acestea fiind spuse, aştept orice critică, încurajare sau sugestie aici sau pe profilul de facebook.

Via illustratosphere

Via illustratosphere

Via marinamarcolin

Via littleg

Via imaginismstudios

Via bleesedwildapplegirl

Via bleesedwildapplegirl

Via michelemademe

Via michelemademe

Via naturalbeauty

Via Sö-l’y-laisse

Via bleesedwildapplegirl

Via Didi Kasa’s Sugar.The name is Sugar.

