articol

Nume Prenume, Varsta, Localitatea de “provenienta”

Mureşan Bianca, 21 ani, Cluj-Napoca

De unde aceasta “pasiune”? Are un scop anume?

Mereu mi’a placut sa creez  anumite lucruri, inca de cand eram copil si  facem  hainite pentru papusi din resturile de  materiale ale mamei. Pasiunea de a  face lumânari e de  putin timp, nu pot spune ca m’a atras de multa vreme dar, odata descoperita, m’a cucerit. Cand te cufunzi in lucruri ale caror rezultat iti lasa sufletul sa respire, si imaginatia sa creasca nu poti sa  gasesti un scop mai plauzibil, iar daca acestui scop i se alatura posibilitatea de a castiga material este  mai mult decat as putea spera.

Cum de “peisagistica”?

Peisagistica din intamplare. Nu vroiam sa  contunui ceea  ce am facut in liceu, dar nici nu eram  hotarata ce as vrea. Am auzit peisagistica, am vazut  ce inseamna si am zis de ce nu. Nimic din intamplare, nu e defapt..  Idea  de a face asa ceva in viitor ma incanta mult mai mult decat ma asteptam, plus .. l’am  cunoscut pe prietenul meu aici 😛 J)

Vezi vreo legatura intre ceea ce faci si peisagistica?…

Probabil nu. Dar in ambele cazuri fac ceea ce imi place: concep idei, creez, imi imaginez, ma joc.

De unde iti procuri materialele?

Am inceput sa imi procur materiale din hobbyshop’uri, din resturi de lumanari, insa nevoia te invata si imaginatia te ajuta. Lucrurile in care altii  aparent nu vad niciun folos, le poti folosi pentru creare.

Cine “finanteaza” materialele?

As vrea sa spun eu J),insa  parintii mei o fac. Bineinteles in mod indirect, din banii de buzunar, in timp … economii pe  banii parintilor mai bine spus, inventiti chibzuit.:D

Dai spre vanzare aceste obiecte? Unde anume?…(targuri, prieteni, bloguri…)

Da, le dau spre vanzare. Imi aduce  o bucurie imensa sa stiu ca lucrurile ce eu le  creez sunt pe placul altora, chiar nu imi venea sa cred cand am vandut primele lumanari. Am fost o data la un targ de obiecte handmade, dar nu am avut prea mare succes, insa printre colegii mei da :D.

Indemn de vacanta

Nici macar eu nu stiu ce sa  fac  vara asta, cum as putea sa sfatuiesc alte persoane .. insa stiu ca procurarea unei slujbe este o optiune  necesara pentru unii, inclusiv pentru mine. Tot ce imi trece prin minte pentru un idemn este speranta ca fiecare sa  gaseasca timp pentru lucruri care le inalta sufletul, le sporesc optimismul si care la sfarsitul vacantei ii vor face sa se simta impliniti.

