Homemade fair 3

…era ca un univers ce lua nastere chiar acolo, in acea incapere.. fiecare nou sosit  isi alegea locul, il decora si isi expunea  creatiile, si astfel compunea o mica parte ce facea universul nostru mai mare, mai bogat, mai frumos ..

asa s-a intamplat ca intr-un loc unde pe dinafara te simteai pierdut, inauntru te regaseai in oameni frumosi si interesanti, in ideile lor si in atmosfera creata de imaginatia si spiritul creativ ce ii caracterizau.

Atat ca participant al targului, cat si ca vizitator erai absolut fermecat de obiectele care reflectau ideile, stilul, dedicatia si sufletul pus de fiecare mic creator.

Incaperea a fost parfumata cu frumusete si arta.

A fost o  zi lunga, dar minunata. Mi-am petrecut timpul cu oameni pe care sufletul meu ii vede deosebiti si minunati, am ras impreuna, am impartit mancare, am impartasit bucuria fiecaruia cand primea admiratie si bani pentru obiectele sale, am facut poze, am revazut oameni dragi mie… si, Doamne, sufletul meu s-a bucurat de toate asa de mult…

 

 

